جهت مشاهده راهنمای جامع ارسال اطلاعات از نرم‌افزار "کارما" به سامانه مودیان مالیاتی کلیک کنید

معرفی کتاب بلاک‌چین(برای فروش)

این کتاب به دنبال معرفی مفاهیم مرتبط با فناوری بلاک‌چین و ویژگی‌هایی است که ممکن است به موقعیت‌های بسیاری قابل‌ گسترش باشند.

قیمت خرید 100,000 تومان


درخواست خرید

تکامل فناوری بلاک‌چین، یکی از پنج ترند برتر حوزه‌ی فناوری در سال جاری میلادی است. فناوری بلاک‌چین در سطح بی‌واسطه خاص عبارت است از "یک دفتر عمومی ثبت غیر متمرکز از تراکنش‌های رمزارز". فناوری بلاک‌چین در مفهومی عام‌تر کلاسی جدید از چیزی شبیه به اینترنت است، یک مخزن سوابق عمومی جامعه با سیستم ردیابی با دقت بالا، جهت تصدیق فعالیت انسان و یک الگوی سازمان‌دهی انقلابی برای همکاری بین انسان‌ها، یک ساز و کار ضد سانسور، ابزاری برای بهبود برابری و آزادی و مدل سازمانی جدیدی برای کشف، انتقال و هماهنگی تمامی واحدهای گسسته یا کوچک هر چیزی. این‌ها تنها مواردی از فناوری بلاک‌چین در سطحی بالاتر هستند. درک فناوری بلاک‌چین در این سطح عمومی‌تر به ما کمک می‌کند که بتوانیم تأثیر بالقوه آن را به‌درستی نشان دهیم.

 این ویژگی‌ها تنها مختص به حوزه ارز و پرداخت (بلاک‌چین 1.0)، یا قراردادها، دارایی‌ها و تمامی تراکنش‌های بازارهای مالی(بلاک‌چین 2.0) نمی‌شود و به حوزه‌هایی فراتر و گوناگون مانند دولت، درمان، علم، آموزش، انتشارات، توسعه اقتصادی، هنر و فرهنگ (بلاک‌چین 3.0) می‌رسد و شاید بتواند در آینده باعث پیشرفت‌های عظیمی در زندگی بشر گردد. 

با پرداخت آنلاین می توانید یک نسخه از این کتاب را دانلود نمایید.blush

 

 تاریخ انتشار:  عرضه‌ی نسخه دیجیتالی از تاریخ شنبه 98/03/18

ارسال دیدگاه
jsj
هنوز هیچ کامنتی ثبت نشده است
پشتیبانی