جهت مشاهده راهنمای جامع ارسال اطلاعات از نرم‌افزار "کارما" به سامانه مودیان مالیاتی کلیک کنید

برترین نرم افزار سامانه مودیان مالیاتی در مازندران

شرکت نرم افزاری جادوی فکر در مازندران نخستین شرکتی می باشد که امکان ارسال صورتحساب ها به سامانه مودیان مالیاتی را از طریق نرم افزارهای حسابداری , سامانه ارسال فاکتور تحت وب و اپلیکیشن های موبایل در مازندران فراهم نموده است

سامانه مودیان مالیاتی چیست؟

سامانه مودیان مالیاتی در ایران یک سامانه آنلاین است که توسط سازمان امور مالیاتی ایران (سازمان امور مالیاتی کشور) اداره می‌شود. این سامانه برای ارتباط مالکان و عوامل اقتصادی با سازمان امور مالیاتی ایران و انجام امور مالیاتی مرتبط با آنان طراحی شده است.

سامانه مودیان مالیاتی ایران وظایف و امکانات متنوعی را فراهم می‌کند، از جمله:

1.    ثبت نام و اخذ شناسه ملی: افراد و شرکت‌ها می‌توانند از طریق این سامانه درخواست ثبت نام و اخذ شناسه ملی خود را ارسال کنند.

2.    ارائه اطلاعات مالیاتی: افراد و شرکت‌ها می‌توانند اطلاعات مالی خود را به سامانه ارسال کنند، از جمله اطلاعات مربوط به درآمدها، هزینه‌ها، املاک و مستغلات و سایر امور مالی.

3.    ارائه اظهارنامه مالیاتی: افراد و شرکت‌ها می‌توانند اظهارنامه مالیاتی خود را از طریق سامانه ارسال و پرداخت مالیات خود را انجام دهند.

4.    رصد و پیگیری وضعیت مالیاتی: از طریق سامانه مودیان مالیاتی می‌توانید وضعیت مالیاتی خود را پیگیری کرده و اطلاعاتی مانند بدهی‌ها، جریمه‌ها و اقساط مالیاتی را مشاهده کنید.

5.    ارائه خدمات مشاوره مالیاتی: سامانه مودیان مالیاتی ایران نیز خدمات مشاوره مالیاتی را ارائه می‌دهد تا افراد و شرکت‌ها در امور مالیاتی خود بهتر راهنمایی شوند.

مودیان مالیاتی ایران یک ابزار مهم برای تسهیل و افزایش شفافیت در امور مالیاتی است و به افراد و شرکت‌ها کمک می‌کند تا از طریق سامانه به صورت آنلاین و سریع با سازمان امور مالیاتی ارتباط برقرار کنند.

به طور خلاصه :
سامانه مودیان مالیاتی tp.tax.gov.ir، سامانه ای است که از طریق ورود به سایت آن، مودیان مالیاتی مشمول، این امکان را داشته تا برای ثبت نام و ارسال صورت حساب الکترونیکی و اتصال پایانه های فروشگاهی خود به سامانه اقدام نمایند. کلیه صاحبان مشاغل (صنفی و غیرصنفی) و اشخاص حقوقی، ملزم به ثبت نام در این سامانه می باشند.

چه کسانی باید در مازندران در سامانه مودیان مالیاتی ثبت‌نام کنند؟

دو گروه از مودیان مالیاتی، علاوه بر ثبت نام اظهارنامه مالیاتی، موظف به ثبت نام در این سامانه و انجام تکالیف آن نیز بوده که این دو گروه، عبارتند از:

کلیه اشخاص حقیقی که از صاحبان مشاغل بوده؛ اعم از اینکه این مشاغل، صنفی یا غیر صنفی باشد.

کلیه اشخاص حقوقی؛ اعم از شرکت های تجاری و اشخاص حقوقی غیر تجاری(صرفا نسبت به درآمد ناشی از فعالیت‌ های انتفاعی خود )

مراحل ثبت نام در سامانه مودیان مالیاتی

کلیه مراحل از ثبت نام تا ارسال صورتحساب ها بصورت کامل در این صفحه توضیح داده شده است .

راهکارهای پیشنهادی شرکت جادوی فکر برای ارسال صورتحساب به سامانه مودیان مالیاتی 

تمامی مشتریان شرکت که از محصولات مالی و حسابداری کارما استفاده می نمایند می توانند به اسانی با اضافه نمودن افزونه مودیان , از قابلیت ارسال صورتحساب های مالی بصورت انلاین بهرمند گردند . همچین کسب و کارهایی که پیشتر از نرم افزارهای حسابداری و مالی سایر شرکت ها استفاده می کنند نیز می توانند بدون تعویض نرم افزار موجود خود با خرید اشتراک و با استفاده از سامانه تحت وب مودیان مالیاتی از این قابلیت بهرمند گردند .

 

شرکت نرم افزاری جادوی فکر در مازندران نخستین شرکتی می باشد که امکان ارسال صورتحساب ها به سامانه مودیان مالیاتی را از طریق نرم افزارهای حسابداری , سامانه ارسال فاکتور تحت وب و اپلیکیشن های موبایل در مازندران فراهم نموده است

 

ارسال دیدگاه
jsj
هنوز هیچ کامنتی ثبت نشده است
پشتیبانی