جهت مشاهده راهنمای جامع ارسال اطلاعات از نرم‌افزار "کارما" به سامانه مودیان مالیاتی کلیک کنید

یادگیری تنسور فلو 2.0 اجرای روش های یادگیری ماشین و یادگیری عمیق با پایتون(برای فروش)

این کتاب بر جنبه‌های مختلف تنسورفلوو، از نظر یادگیری ماشین، تمرکز دارد و مرجع خوبی برای کسانی است که قصد مهاجرت به تنسورفلو را برای یادگیری ماشین دارند

قیمت خرید 100,000 تومان


درخواست خرید

گوگل در معرفی فناوری و محصولات پیشرفته‌ی و انقلابی پیشرو بوده است. هنگامی که صحبت از بازدهی و مقیاس می‌شود، تنسورفلو (TensorFlow) نیز همین طور است؛ با این حال تنسورفلو برای پذیرفته‌شدن با چالش‌های متعددی مواجه شده‌است که گروه تنسورفلو گوگل را متقاعد ساخته است تا برای آسان‌تر کردن استفاده، تغییراتی را در آن ایجاد کند. از این رو، ایده‌ی نگارش این کتاب صرفاً معرفی این تغییرات مهم به خوانندگان بود.

.این کتاب به سه بخش تقسیم شده است. اولین مرحله، مقدمه‌ای بر پردازش داده‌ها با استفاده از تنسورفلو 2.0 ارائه می‌دهد. در بخش دوم، استفاده از تنسورفلو 2.0 برای ساخت مدل‌های یادگیری ماشین و یادگیری عمیق مورد بحث قرار می‌گیرد. این بخش همچنین شامل برنامه‌ریزی عصبی-زبان‌شناختی (NLP) (neuro-linguistic programming) با استفاده از تنسورفلو 2.0 است. بخش سوم شامل ذخیره و استقرار مدل‌های تنسورفلو 2.0 در تولید می‌شود. این کتاب همچنین برای تحلیل گران داده و مهندسین داده مفید است، زیرا مراحل پردازش داده‌های بزرگ (big data) را با استفاده از تنسور فلو 2.0 پوشش می‌دهد. خوانندگانی که می‌خواهند به رشته‌های علوم داده‌ای و یادگیری ماشین ورود کنند نیز می‌توانند در این کتاب مقدمه‌ای عملی داشته باشند که در آینده به جنبه‌های پیچیده‌تر منتهی می‌شود. با مطالعات موردی و مثال‌هایی که در این کتاب ذکر شده است، به‌آسانی می‌توانید مفاهیم اساسی مرتبط را دنبال و درک کنید. علاوه بر این، در حل حاضر کتاب‌های بسیار کمی در زمینه تنسورفلو 2.0 موجود است و این کتاب به طور حتم دانش خوانندگان را افزایش می‌دهد. قدرت این کتاب در سادگی و آموزش کاربردی یادگیری ماشین در مجموعه داده‌های معنی دار نهفته است.

 

ارسال دیدگاه
jsj
هنوز هیچ کامنتی ثبت نشده است
پشتیبانی