جهت مشاهده راهنمای جامع ارسال اطلاعات از نرم‌افزار "کارما" به سامانه مودیان مالیاتی کلیک کنید

نخستین اپلیکیشن سامانه مودیان مالیاتی

جهت سهولت ارسال صورتحساب ها به سامانه مودیان مالیاتی ، اپلیکیشنی طراحی گردیده است که می توانید بدون داشتن نرم افزار حسابداری خاصی تنها با استفاده از گوشی موبایل خود اقدام به ثبت و ارسال صورتحساب های مالیاتی نمایید .

اپلیکیشن مودیان مالیاتی حساب آنلاین کارما : 

این اپلیکیشن جهت ارسال صورتحساب های مالیاتی برای سیستم عامل اندروید طراحی گردیده و بزودی نسخه مخصوص گوشی های ایفون ان نیز منتشر خواهد شد . از جمله قابلیت های اپلیکیشن حساب آنلاین می توان به موارد زیر اشاره نمود :
قابلیت ثبت و ارسال صورتحساب به سامانه مؤدیان 

قابلیت اصلاح ، ابطلال و برگشت صورتحساب های ارسال شده  

قابلیت ذخیره سازی آفلاین اطلاعات صورتحساب  

امکان افزودن مشتریان و مدیریت لیست مشتری  

امکان افزودن کالا و مدیریت لیست کالا ها 

این اپلیکیشن جهت نصب و دانلود رایگان می باشد  و پس از نصب و تست ان می توانید بر حسب میزان فاکتورهای ارسالی خود پکیج مناسب خود را خریداری نمایید . 

جهت دانلود و دریافت این اپلیکیشن از لینک های زیر اقدام نمایید : 

دانلود مستقیم اپلیکیشن مودیان مالیاتی 

دانلود رایگان اپلیکیشن مودیان مالیاتی حساب آنلاین از کافه بازار 

 

سامانه مودیان مالیاتی tp.tax.gov.ir چیست؟

سامانه مودیان، سامانه‌ای تحت مدیریت سازمان مالیاتی کشور است که در آن هر مودی کارپوشه منحصر به خود را داشته و از طریق آن با سازمان مالیاتی تبادل اطلاعات می‌کند. در سامانه مودیان برای اشخاص حقیقی و حقوقی که ثبت نام آن‌ها کامل شده کارپوشه جداگانه‌ای در نظر گرفته می‌شود. مودیان می‌توانند با استفاده از هرگونه سخت‌افزار یا نرم‌افزاری که حافظه مالیاتی به آن متصل باشد، به سامانه مودیان مالیاتی متصل شوند.

سامانه مودیان مالیاتی استعلام وضعیت مالیاتی اشخاص حقوقی و حقیقی را به صورت شفاف برای هر دو طرف (سازمان مالیات و خود شخص) امکان‌پذیر می‌کند. سامانه مالیاتی مودیان به اشخاص حقیقی و حقوقی اجازه می‌دهد هویت خود را برای سازمان مالیات احراز کرده و کد رهگیری سامانه مودیان را دریافت کنند.

لازم به ذکر است اشخاص حقیقی و حقوقی مشمول ثبت نام در این سامانه، در صورت خودداری از ایجاد کارپوشه سامانه مودیان و یا عدم ارسال یا کتمان برخی فعالیت‌ها و معاملات، مطابق جرایم ماده 22 مشمول جریمه عدم ارسال در سامانه مودیان یا عدم ثبت نام خواهند شد.

 

چه کسانی باید در سامانه مودیان مالیاتی ثبت‌نام کنند؟

افرادی که باید در سامانه مودیان ثبت‌نام کنند، با صلاح‌دید مستقیم قانون، به دو گروه اصلی زیر تقسیم می‌شوند:

ثبت نام افراد حقیقی در سامانه مودیان

• افراد حقیقی صاحبان مشاغل و واحدهای مختلف تولید، فروش و سایر فعالیت‌ها.
• 
افراد حقیقی که واحدهای صنفی یا غیرصنفی را اداره می‌کنند.

ثبت نام افراد حقوقی در سامانه مودیان

• تمامی افراد حقوقی شامل شرکت‌های تجاری و اشخاص حقوقی غیرتجاری.
این دو گروه، در کنار ثبت اظهارنامه مالیاتی، موظف به ثبت‌نام در سامانه مودیان مالیاتی هم هستند. همچنین، افراد مشمول ماده 81 قانون مالیات‌های مستقیم، افراد مشمول ماده 142 و صاحبان مشاغل گروه سوم که کالاها و خدمات معاف از مالیات بر ارزش افزوده را ارائه می‌کنند، از ثبت‌نام در سامانه مودیان مالیاتی معاف هستند.
برای اطمینان بیشتر، توصیه می‌شود که با مطالعه قوانین مربوطه و مشورت با کارشناسان یا وکلای مالیات، اطلاعات دقیق‌تری در این خصوص کسب کنید.

صدور صورتحساب الکترونیکی

طبق قانون، تمامی مشمولان ثبت نام در سامانه مودیان، موظف به صدور صورتحساب الکترونیکی برای فروش کالا و خدمات خود مطابق با استاندارد‌های سازمان امور مالیاتی کشور هستند.  مودیان موظف ارسال این صورتحساب‌ها در بازه‌های زمانی معین به سازمان امور مالیاتی کشور هستند. توجه داشته باشید که بازه زمانی مجاز صدور تا ارسال صورتحساب در سامانه مودیان حداکثر یک هفته است. قابل ذکر است، صورتحساب الکترونیکی حتی برای خدمات یا کالاهایی که معاف از مالیات هستند نیز باید صادر و از طریق سامانه مودیان برای سازمان مالیات ارسال شود.

 

ابزار صدور الکترونیکی فاکتور فروش و ارسال به سامانه مودیان:

در حال حاضر برای ارسال فاکتورهای خود می توانید از نسخه تحت وب نرم افزار مودیان مالیاتی حساب آنلاین استفاده نمایید . همچنین برای ارسال فاکتورهای خود با تلفن همراه اپلیکیشن مودیان مالیاتی بهترین نرم افزار سامانه مودیان مالیاتی می باشد.

نرم افزار مودیان مالیاتی

ارسال رایگان فاکتور به سامانه مودیان ( نرم افزار سامانه مودیان رایگان ):

 با نسخه تحت وب نرم افزار مودیان مالیاتی و اپلیکیشن آن که در ابتدای مقاله به ان اشاره شد می توانید 5 بار رایگان به ارسال الکترونیکی صورتحساب های خود بپردازید و پس از تست ان ، بسته به نیاز خود یکی از پکیج های آنرا خریداری نمایید.

خرید نرم افزار آنلاین ارسال فاکتور و صورت حساب به سامانه مودیان:

جهت خرید نرم افزار مودیان مالیاتی می توانید از صفحه مودیان ، اقدام به ثبت درخواست مشاوره و خرید نمایید.

اخبار مرتبط :‌
سیستم ریفرال فروش سامانه مودیان مالیاتی شرکت جادوی فکر
برترین نرم افزار سامانه مودیان مالیاتی در مازندران

راهنمای جامع ارسال اطلاعات از نرم‌افزار "کارما" به سامانه مودیان مالیاتی

 

شرکت نرم افزاری جادوی فکر ، با سابقه ترین شرکت تولید نرم افزارهای حسابداری و مالی در استان مازندران 

ارسال دیدگاه
jsj
هنوز هیچ کامنتی ثبت نشده است
پشتیبانی